The schlet is no more!

Jag och Skitpåsen aka Bajsbryggarn har inlett det nya året med att träna. Vi tar våra nyårslöften om nytt sunt leverne på fullaste allvar, får se hur länge det håller.. vad tror ni?
Så det här med mänskligt förfall är något som vi inte längre vill vara del av.. haha skoja bara det är klart vi vill! Först förfaller vi sen bygger vi upp sen förfaller vi igen. Det är så vi jobbar i Keböl-crew, det blir roligast och tyngst på det sättet.

Nu tänkte jag knacka på hos Styris och se till så att han kommer iväg till skolan. Han har nämligen lovat Gud och mig att han ska styra upp sitt liv och jag ser det som min plikt att se till att han gör det 🙂
Sen blir det lite käk och Tour de ski på TV. Fan vad gott jag pratar!

//Otze

Kommentera

