När motivationen tryter…

Sjukt tråkigt att plugga, och det blir inte bättre av att man är förkyld. Tidsoptimist som jag dock råkar vara så tar jag mig tid till annat och har nu lyckats starta ett photoshop-krig med skitpwsen? Killen är så lättstött 🙂 Hur som, jag är fett sugen på kebab, fantiserade då fram den här bilden…Hur soft vore det inte med en liten kebölgnom som kunde leverera kebölen hem till dörren???

//escroto

2 svar to “När motivationen tryter…”

  1. HAHAHAHAHA!!!!!!!!! Jag dör!

  2. Skitpåsen Says:

    haha du är så jävla störd! 😀 Snyggt photoshoppad dock! Skulle nog inte kunna gjort det bättre själv men vi får se när jag lägger ner lite tid på nån bild 😉 pews

Kommentera

