COCKSUCKER!!!!!!!

Helvetes jävel säger jag bara!!
Jag befann mig hemma hos den homosexuella brandmannen häromdagen och kollade lite rulle och käkade pizza. Vi kollade två dåliga filmer och en bra (Sex Drive). Vi båda har sett den förut men jag hade glömt av hur enormt jävla bra den var. Jag skrattade så jag höll på att dö när jag bland annat såg just den här delen i filmen. Enjoy!
(Tycker ni inte att det här är kul är NI inte kul)

Ett svar to “COCKSUCKER!!!!!!!”

  1. så underbart bra!!

Kommentera

