Va någon bakis igår? 100 minuter och Grafitti! \o/

Jag var bakis. Väldigt bakis. Jag är fan bakis ännu!

I lördags va två tillställningar. Först samlade vi snäppet under 30 personer till 100 minuter. Helt otroligt lyckades hela 9 av dessa personer klara den 3-siffriga magin. Förutom Slukarn och Skitpåsen så va det även en drös med försupna Uddevallabor som lyckades med det. Men det hela slutade inte där! Då röjjde vi upp och förberedde inför Grafitti-festen som (jag tror) de flesta tyckte va rolig. Minnena är lite suddiga större delen av kvällen dock så jag borde inte uttala mig om någonting som hände mellan 19:00 – 04:00… oj shit… va det så många timmar?

Städningen tog sin lilla tid kan jag lova. Kom hem vid sisådär 8-tiden. Stort tack till Bulldozern och Alma som snällt stannade kvar och hjälpte till 🙂

//Skitpåsen

Kommentera

