Fem Svarta saker jag vill Äga

Jag har klurat lite och kommit fram till att jag gillar svart. Här kommer de fem saker i svart jag vill ha mest i hela världen.

En svart kostym, för att vara snygg

Svarta skor, för att gå snyggt.

 

En SCAR för att hämnas på världen!

(Plus att sniper rifles är för bögar)

 

En Audi R8 för att kunna fly när hämden är klar!

(spec: http://configurator.audi.se/controller?next=summary-page&mandant=accx-se)

 

Megan Fox i svart bikini, för att fördriva tiden efteråt

4 svar to “Fem Svarta saker jag vill Äga”

  1. Så det kvittar att jag vill, kl mig i kostym, skuta folk och åka snabb bil med en snygg tjej. Jag är bög ändå? =(

  2. Man who will be a member in Men in Black

  3. Jag vill å ha Megan Fox!

Kommentera

