Frågar du har du inte råd.

Jag gillar kläder, jag gillar att titta på dem, att köpa dem och att bära dem.
Jag vet inte om min omgivning har märkt det men jag befinner mig mitt i processen att uppdatera och byta ut min garderob. Mot en lite mer dressad ”vuxen stil” (galet stort ålderstecken jag vet). Tänkte i alla fall bidra något jag snubblade över på kingmagazine.se

Kostym – Domenico Vacca.

Klocka – Patek Philippe 5159J.

Manschettknappar – Montblanc.

Skjorta – Barba Napoli.

Slips – Hermès.

Skor – John Lobb.

Observera att inga priser anges. Där av titeln =)

 

Puss o kram // Styris

3 svar to “Frågar du har du inte råd.”

  1. Jäkligt snyggt!

  2. neeeeeeeeeej inte en modeblogg

  3. Oh, den där klockan! Är det fel att tycka att den är sexig?

Kommentera

