Om Bögvampyrer och Våldtäckt

Stjärtmesen:Jag har officiellt varit vaken i 20 minuter och jag har 20 minuter på mig innan jag ska vara på möte

Skitpåsen: jag läste naken….

Skitpåsen: det vart weird

Stjärtmesen: Nu får du fan ge dig med bög grejerna

Stjärtmesen: Du titar på bögvampåyrer hela dagarna

Stjärtmesen: Sen dycker jag upp som vampyr på fb

Stjärtmesen: jag säger vaken

Stjärtmesen: Du läser Naken

Stjärtmesen: jag är INTE bög

Stjärtmesen: Hur mycket du än hoppas

Skitpåsen: lol

Stjärtmesen: Detta är inte ok

Stjärtmesen: Jag vet inte om jag våga chilla med dig kanske spela xbox och bara chilla bro

Skitpåsen: inget mer brochill?!?!?

Stjärtmesen: Jag är rädd att det kommer resultera i en brorape

Stjärtmesen: dyker du upp med en flaska whiskey släpper jag inte in dig

Skitpåsen: en flaska whiskey, en gamecube (har faktiskt en i garderoben!) och lite andra saker inte värda att nämna ;);)

Stjärtmesen: ….. nu vill jag fly, så fort jag postat denna konversationen på bloggen

Skitpåsen: cmon, just chill with a bro!
————————————
På förekommen anledning:

Kommentera

