RS och vadslagningar!

RS… vem fan i helvete är det? Vad fan i helvete menar vi med det?

Fruity går hädanefter under smeknamnet RS… vad nu detta står för förblir en liten hemlighet…

För övrigt utspelades ett vad ikväll. Ett vad där Otze satsade en kebabtallrik på att Skitpåsen inte skulle kunna hålla sig från att titta på någon tjej eller ragga eller något sådant för en kväll nu när vi var ute på Snärkes. Väl sagt och gjort så höll jag mig skinnet. Sen blev jag trött på allt och drog och köpte en kebabtallrik på Rosa Pantern. haha!

Otze är skyldig Skitpåsen en kebab.

//Skitpåsen

3 svar to “RS och vadslagningar!”

  1. Det var väldigt jobbigt att hålla sig i skinnet kan jag förstå, du kunde se lite vilsen ut ibland när du stod mitt bland människor 😛

  2. RS är inte helt ok!

Kommentera

