Dubbelgångare?

Jag upptäckte precis att jag tydligen driver annan blogg! En annan man vid namn Johan Magnusson har modigt och oförskräckt kastat sig ut i cyberrymden och börjat blogga. Tyvärr har denne man lyckats lite bättre än vad jag har och har lyckats ta sig in på Kingmagazine.se och driver där ”Johans modeblogg (Extra allt!)” Jag har inte kommit längre i mitt läsande, som började med att jag googlade mitt eget namn för ett par minuter sedan så jag kan inte uttrycka mig vidare om hans skriftliga begåvning men skriver gör han iaf. Han lägger även upp bilder som dennahum hum hum

Det finns alltså vissa saker mer än namnet vi har gemensamt. Läs nu hans blogg och mycket nöje 😉

4 svar to “Dubbelgångare?”

  1. Jag är tydligen även en vinkännare

    /Stjärtmesen

  2. Ni har ju helt klart suget i blicken båda två! Det där berömda, slemmiga Magnussonsuget!

  3. hahaha! ja herregud…

    //Skitpåsen

  4. Hahah jag fick sånna här filsingar i julklapp ^^ //escroto

Kommentera

