Inget vettigt att säga

Tänkte bara rapportera för våra trogna läsare att livet befinner sig i stiltje ljust nu. Eller, jag va på bröllop i lördags. Jätteroligt var det. Men det va i lördags. Annars har jag så tråkigt att jag drabbats av en ätstörning. Jag pallar inte ens att äta min frukostkebab längre. Det är jättejobbigt, för att inte tala om ölen med ägget i jag dricker innan jag kör till jobbet varje dag. För tillfället pallar jag inte ens att uppehålla min fasad av konstant bitterhet och brinnande hat mot min omgivning. Anledningen till detta kanske ni undrar? Det ska ni få svar på: Jag är på så fruktansvärt gott hummör!!! Jag får snart åka hem till Uppsala igen!!! Snart syns vi alla sötnosar!!! Puss puss på er alla!!! Vänliga hälsningar // Styris/ Srjärtmesen

Ett svar to “Inget vettigt att säga”

  1. Det låter nice, det kan ju minska tristessen här också 🙂

Kommentera

