I folks tankar.

Hej det var ett tag sedan jag skrev något nu så det e väll dags för en uppdate:) som ni alla vet så verkar det som att 90% av min bekantskapskrets har mobbning av mig och särskilt då gay-mobbning som huvudsakligt fritids intresse. Detta har jag tyckt har varit ok efter som att mina vänner anstränger sig så oerhört för att just kunna mobba mig. Detta i form av annonyma inbjudningar till bastuklubbar, körer som sjunger att jag är bög och så vidare. Det senaste greppet i denna pågående hatkampanj mot mig och min person kom i lördags. Och då i form av ett sms ända från Australien. Det stod som följer ”Hej! Så jag e ute med två gaykillar å tänker ju osökt på dig å Johannes.;) Puss. Johanna” det visar sig alltså att bilden av mig som bög är så djuptinrotad att folk är beredda att betala skyhöga smstaxor för att reta mig ändra från andra sidan jordklotet. Hurra. Tack för det Joannes ”Böginvandraren från Åland” Petrone. Du har lyckats så ett frö i allas huvuden. Fuck you! För e som vill läsa mer av vad mobbaren och ärkesvinet Johanna Wallenius gör i Australien kan ni följa hennes blogg på: strandadval.wordpress.com

Puss o kram// Stjärtmesen over and out

Ett svar to “I folks tankar.”

Kommentera

