”I wouldn’t steal a car, but I’d download one if I could”

Ni har väl alla sett dom där patetiska och snäppet på skrattretande klippen före filmer… ja ni vet dom här:

Hoho ja… jag och Otze gick ju igång på det här (okej nej… Otze gick igång och jag hakade på) om att dom här är HELT värdelösa eftersom dom ALLTID rippas bort i nedladdningsbara filmer. Så dom som faktiskt bara laddar ner filmer slipper se skiten… MEN dom som är ärliga och har pengar och moral och faktiskt går och köper/hyr filmer måste se den VARJE GÅNG… fatta ironin i den!

Nå, hursomhelst så finns det såklart en drös med parodier på denna… men jag tycker IT-crowds version knäcker alla. Jag satt säkert i 1 timme och försökte få fram detta klipp till Otze på midsommar med lyckades inte (skitiPhones!). Men här kommer den i alla fall:

//Skitpåsen

Ett svar to “”I wouldn’t steal a car, but I’d download one if I could””

  1. Hahah jag älskar den!!

Kommentera

