Sova?

Jag vet att jag är fet och slapp och att ni tror att jag slappar hela tiden. Det gör jag visserligen. Dock har jag kommit fram till att jag behöver en del sömn utöver det där slappandet.
Tänkte redovisa vad jag gjort sen i torsdags.

Torsdag: Tenta i floristik (som jag klarade). Städa och packa
10 h sömn
Fredag: Fortsatt städning och packning. Middag hos Emil som slutade med öl.
0 h sömn
Lördag: Första ölen öppnas kl 10.10 på tåget till Gävle med Skarven efter att jag köpt en äcklig macka och en läsk för 60 SPÄNN!!!!!!!!!!!!!!!!! på kukbyrån! Festival i Gävle med massa värda band och en jävla massa rensade. Såriga knän och en sjukt blöt t-shirt.
3 h sömn
Söndag: Tåg hem kl 09.09. Sov ca 1 h på tåget. Skrikande barn och massa dåliga människor såklart! Pizza!! VM-final hos bögmann.
5 h sömn
Måndag: Uppstigning halv 5. Åka bil 1h 15 min till jobbet. Springa runt i skogen 10 h. Hemkomst 19.20
8 h planerad sömn!

Jag är trött…godnatt!
/Otze

Kommentera

