Dvärgar

Jag kan tänka mig att någon som läser den här bloggen kommer känna sig träffad, men jag lover att det var inte dig jag skrattade åt denna kväll men jag kan mycket väl ha gjort det någon annan gång. Jag orkar inte dra allt från början men faktum kvarstår att jag var cpfull på bryggan och tyckte att jag hade gjort min insats för kvällen, jag gick hem och kommer knappt ihåg det. När jag svänger in på Trädgårdsgatan så tror jag verkligen jag ser i syne, en liten grej far förbi i ögonvrån jag kollade snabbt om det jag verkligen trodde att jag såg var sant, och det var det.. En dvärg i beige kostym på en jätteliten cykel med stödhjul på, kollade säkert på honom en halv minut (det gick inte snabbt) och hela tiden kollade han tillbaka på mig, efter han försvann bakom om bil så var jag tvungen att lägga mig på backen och skratta, jag kunde inte stå upp för fem öre. Så sjukt otippat men det gjorde hela min dag :). Fylleblogg är skoj!

//Slukarn

4 svar to “Dvärgar”

  1. HAHA! ^^

  2. Vad i helvete? lolololololol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. HAHA sjuuuuukt kul:)

  4. Så du har hittat riktiga dvärgar att skratta åt? Duktigt ;P

Kommentera

