Bajsbryggarn är för insnöad

Jag vet att jag precis gjorde ett inlägg men måste bara berätta en sak till.

För er som inte visste det så går numera Skitpåsen också under namnet Bajsbryggarn. Dessa namn passar honom väldigt bra! Jag satt nämligen och pratade med honom på msn här i går och skulle skicka en fil till honom. Hastigheten var inte den snabbaste med tanke på att han befann sig på Åland. Såhär ser ett litet utdrag ur konversationen ut:

Johannes säger:
förutom överavföringshastigheten då såklart

Otze X säger:
det stod att det inte gick att skicka den till dig här på min msn
haha

Johannes säger:
oj lol
menade överföringshastigheten haha
va i helvete… hur fan kunde jag skriva det där hahahahahaha

Otze X säger:
hahaha
fan nu såg ja

Johannes säger:
nu är jag fan trött

Otze X säger:
Överavföringshastigheten
hahahah va i helvete!

Johannes säger:
haha sjukt

Otze X säger:
copy paste och upp på bloggen

Johannes säger:
nej

Sorry Skitpåsen, men var bara tvungen att lägga ut det här. Det är ju faktiskt väldigt kul 😛

/Otze

Kommentera

