Rensing av datORn!

Håller för fullt på att uppgradera till Windows 7 och är i processen att gå igenom hela C: efter filer som jag kan tänkas spara. Ni som sett min dator vet att jag har HELA mitt skrivbord fullt med ikoner, filer och annat junk. Det händer ofta att jag får höra ”Shit va rörigt skrivbord”. Vad ni inte vet är att så fort skrivbordet blir fullt med filer och genvägar skapar jag en ny mapp på skrivbordet och döper den typ till ‘skrivbord 4’ och dumpar sedan alla filer dit. På så sätt har jag mitt i allt ett nytt och fint skrivbord att börja skräpa ner igen. MEN precis som med smutsen under mattan så måste man ta tag i det förr eller senare och i och med att jag ska formatera datORn så måste jag gå igenom allt. Det har iof lett till en del skratt eftersom jag har haft denna laptop i över 3 år nu och hunnit samlat på mig en hel del skit. En del av dessa är halvklara photoshoppningar av Johan (haha) och resten är lite det ena och det andra. Jag hittade bland annat de här bilderna:

😀

//Skitpåsen

Kommentera

