Fisk!!

Jag luktar fisk! I vanliga fall brukar jag bara lukta jävligt illa, dock inte fisk, den lukten brukar andra personer stå för. Men idag luktar jag fisk. Har precis kommit hem från tentan och vet att jag klarade den, så det känns bra. Men när man skulle vrida och vända på fiskarna var jag dum nog att inte använda handskar till en början och det får jag lida för nu..

Ni vet hur det är gött att inte stressa innan man ska iväg på exempelvis en tenta. I alla fall gillar inte jag att stressa då, så i morse gick jag upp lite tidigare för att kunna ta det extra lugnt innan jag skulle iväg. Med facit i hand skulle jag sovit längre, för jag var uppenbarligen sjukt trött och inte riktigt vaken när jag skulle plocka fram en tallrik. Jag öppnade mitt skåp, rotade runt lite efter en tallrik och vips så FLYGER! två glas ut. Som tur var gick bara ett glas sönder, men det räckte ska jag säga er. Det va bara att börja plocka glassplitter och sedan slänga fram dammsugare, som för övrigt suger dåligt och inte alls hårt! Detta tog betydligt längre tid än vad man kan tro, då glaset var ett Epic glass from hell som aldrig ska kunna gå sönder men när det väl gör det hamnar glaset ÖVERALLT! Bra början på dagen! Inte nog med det så hade jag naturligtvis inte stängt skåpet som Epic glass from hell ramlade ut från och slog i huvudet i det mitt uppe i allt plockande. Jag blev skit förbannad och smällde igen skåpet skithårt och då hände det! Hela skåpet ramlade ned! Eller nej det gjorde det såklart inte..

Så med ett ont ömmande huvud, glassplitter i fötterna och en jävligt sur min cyklade jag till skolan. Nu ska jag till ica och köpa mat!

/Otze

Kommentera

