Pepp!

Ja imorgon är det då tenta för min del. Det känns ok faktiskt, men det ska jag väl inte säga för då går det väl åt helvete men men.. Sen på onsdag börjar floristiken. Måste erkänna att jag är sådär lagom sugen på den och framför allt gillar jag inte att den drar igång innan midsommar. Men nej jag är inte bitter idag heller, jag är nöjd! Det är snart midsommar och det ska bli awsome. Vi har inte styrt upp något större, vi ska bara supa och äta hos Franz i Halmstad. Kommer bli skitkul! Sen efter midsommar är det dags för sista rycket i skolan innan man börjar jobba i juli. Ska bli skönt och jobbigt på samma gång, som tur är varar  jobbet bara en månad. Just det.. nu när jag kommer ihåg… Är det någon som läser den här bloggen som har lust att låna ut ett par stövlar och ett regnställ till mig här nu för floristik delen?

/Otze

Ett svar to “Pepp!”

  1. Vore det inte typ hysteriskt roligt om du lånade mitt regnställ? Om du får på dig den, din wannabe-den-lilla-feta-mannen-på-stocken!

Lämna en kommentar