Varför hör jag aldrig av mig?

Styris/ stjärtman här. Tänkte bara berätta för alla som nu eventuellt bryr sig att jag fortfarande lever! Efter 4 dagar i Skövde med endast min mammas hund som sällskap. Begav jag mig i torsdags ner till Lysekil för ett besök hos min käre bror Pubes. Samt att spendera lite tid i totalt stiltje i min mammas villavagn(white trash jag vet). Hur som helst så var helgens höjdpunkt när jag gjorde Lysekil innan turistsäsongen och där med fick festa med alla stadens locals. Kvällen började med vin, sushi och öl på en något blåsig klippa och fortsatte på baren/pubben Old House. Där det var dyr öl och dyrare sprit. Skit i det tänkte Styris och spårade fullständigt. Kvällen började
med två öl och en tacobuffe för 69 kr(fett värt!!!) och spårade sedan ganska snabbt. Då vi enligt rycktet fick höra att den snygga tjejen i baren blandade en vass coamopolitan. Jag fick naturligt vis kontakt med den manliga bartendern men han var duktig på coamopolitan han med! Sen hör till saken att de hade två för en i baren. Jag beställde två och fick fyra. Need i say more? Sen blev urförslutnigen ännu brantare. Efter ett par alkoholstänkta timmar bestämde jag mig för att introdusera min bror för Iceing. Och sen gick det åt helvete på riktigt. Efter att ha övertalat en av min broders chefer att bjuda oss till ett annat ännuskabbigare ställe bestämde sig min bror och hans chef för att det var dags att återgälda Iceingtjänsten han fick tidigare. Och tre iceningar senare och efter att de två bröderna Magnusson fetägt stället vi avslutade kvällen på (Sjökanten) bestämdes det att det var dags att gå hem i samm veva som jh skulle bonda med en kille från det vänskapliga gänget Black Kobras. Vidare så diskuterade jag filosofi med alla som vill lyssna och försökte berätta för brorsans kompisar där 4 av 7 pers i sällskapet är kockar på riktigt vad jag tyckte om mat. Kort sagt en lyckad kväll! Dagen efter när jag skulle skaffa två livsviktiga saker man behöver efter en sådan kväll, det vill säga Ipren och tandborste. Blev jag utskrattad av två tanter i kassan på Apoteket. För er som inte fattat det vill jag bara säga att västkusten rules!!!

Puss o kram Stjärtman

Kommentera

