Kväll!

Ja det är kväll och här sitter jag halvnaken och lyssnar på sax u up. Det är ju lite sådär småkul nu när jag tänker efter faktiskt. Jag dricker även juice och har precis tryckt i mig 4 köttbullemackor med majonäs på. Sjukt värde!

Idag har jag varit på Ikea med Lyxhoran och Trasan och där köpte jag en tavelram. Sedan blev det lite plugg innan det var dags att bege sig till VG och dricka öl och kolla fotboll. Danmark vann och jag hade gissat lika i den matchen, jag suger uppenbarligen. När matchen var slut slängde de på det där JÄVLA bröllopet på storbildskärmen. DÅ var det dags för mig att gå igång lite som vanligt. Jag drog några väl valda svordomar om skiten och fick då två mycket arga blickar från två tjejer som satt på bänken framför. Vilket jag tyckte var skitkul och svor lite till. Inte nog med att de gav mig arga blickar, de hade mage nog att hyssha folk senare när någon jävla snubbe i nån svart kostym med glasögon och slickat hår skulle hålla tal på skärmen.  Inte långt efter det gick vi hem.

Såklart åkte datorn på när jag kom hem och jag började tjöta med en gammal god vän på msn som jag inte pratat med på ett tag. Mia, som hon heter, är numera göteborgare men inte någon go göbbe för det! Aja hur som helst (eller nej inte hur som helst men ja..) så var hon lite nedstämd och jag länkade snabbt till låtarnas låt på youtube (sax u up)!!  Den måste ju få henne på bättre humör. När jag länkar den så svarar hon snabbt ”Är det den som ligger uppe på er blogg? I sådana fall rullar den redan”. När jag hörde det blev jag skitglad. Det innebär ju faktiskt att det finns fler folk som oss, som gillar den låten och det innebär också att vi har ännu en läsare som jag inte kände till!

Godnatt! /Otze

Kommentera

