Arkivfoton ftw

Vad hittar man inte när man går igenom sina gamla mobilbilder? Jo nämligen allas vår älskade Otze. Man skulle kunna tro att detta foto togs för 10 år sedan men den togs faktiskt i vintras:

Vad kan vi då studera för ”intressant” på denna bild?

1. Öl (närmare bestämt Keböl-standard Crocodiles)
2. Pillirumpan såklart och rätta mig om jag har fel men är det inte ‘pillisvidrumpan’ i vita hinken?
3. Massa hinkar.
4. Någon minderårig jävel som snott våra saker!!! Oj nej det var visst bara Otze.
5. En ballong på Otzes rygg
6. En burk gurkmajo… som för övrigt är samma gurkmajo som står kvar i min kyl över sommarn… ouch :/

Detta kan tyckas som en udda kombination av saker men är faktiskt helt och hållet logiskt med tanke på att vi skulle köra 100 minuter och som alla vet är det oskriven lag att ta med en ballong från McDonalds varje gång man är ute i Systemethagen.

Otze, du kan nu kalla mig Analyserarn... jag vet att du fnissade lite åt den visst?
Och Stjärtman sluta försök koppla Analyserarn till något bögigt/snuskigt… wait… okej den var rätt uppenbar 😉

//Skitpåsen aka Analyserarn

Ett svar to “Arkivfoton ftw”

  1. Det är inte pillisvidrumpan. det står orginal på påsen ffs påsejävel 😛

    Och ja visst fan skrattade jag till av Analyserarn 🙂

Kommentera

