VM, VM och åter VM!

Jag älskar fan att fotbolls VM har dragit igång! Det har gått två dagar, fem matcher är spelade och mitt pluggande går åt helvete! Men vad fan gör väl det? Kan ju läsa den här kursen nästa sommar i värsta fall. Egentligen vill jag inte sitta inne och kolla på TV så här års. Men nu när det är VM kan man ju inte göra annat. Dock kan man ju inte låta bli att längta hem och ut till kusten nu när det fina vädret börjar komma.  Ut och klättra lite, åka båt, grilla, bada och allt annat sånt gött som man faktiskt inte gör så ofta här i Uppsala när man är här för att plugga. MEN nej jag är inte bitter..  jag är faktiskt väldigt nöjd med det mesta just nu och det är värt!

Dock tror jag att john blund (på något mystiskt vis) har tagit sin in i mitt äckliga hem och slängt massa skit i ögonen på mig, för jag är nämligen väldigt trött och ska nog ta och krumbukta mig upp i min höghöjdssäng. Fatta vad jag kommer att springa upp för Mount Everest om något år eller två efter att ha sovit så många nätter på höghöjd!
Godnatt!

/Otze

Kommentera

