urk… ÅH!

Fan va mätt jag är. Som brukar hända nån gång eller två i månaden, så ställde jag mig och laga upp en stor batch spaghetti och köttfärssås. Sjukt värt. Här är mitt recept:

-köttfärs
-[hemlig ingrediens]
-[hemlig ingrediens]
-[hemlig ingrediens]
-[hemlig ingrediens]
-[hemlig ingrediens]
-[hemlig ingrediens]

Tror ni jag skulle ge ut sån värdefull information? Då får ni allt komma och supa ner mig först! Hursomhelst ligger jag och slösurfar och trillar in på IGNs liveblogg från Apples konferens om diverse nyheter dom har att säga. Det mesta kunde jag inte ge två flygande knull om, give two flying fucks på engelska; ooooo FARMVILLE till iPhonen. Jag har aldrig riktigt varit ett apple fanboy, inte på grund av att jag inte tycker om deras produkter utan mest för att jag inte har råd att köpa nåt dom gör 😦

Men när jag fick se specsen för iPhone 4 vart jag faktiskt lite kåt… eller rättare sagt, nu börjar dom fan prata mitt snack!

  • 720p HD video i 30 fps
  • 5MP kamera med LED flash
  • Gyroskop
  • 960×640 skärm, fet kontrast

mums mums både på iphonen och min utmärkta måltid!

//Skitpåsen

Kommentera

