Oj oj oj!

Ja som ni ser nedan på den oerhört fina bilden, så var det rätt så bra drag i fredags. Det va tentafest och det var epic. Jag startade kvällen med lite öl och chill hos bröderna Petrone. Ingen av dem ville väl egentligen supa ned sig, men det skulle minsann jag göra och jag tänkte fan dra med mig dem. Sampe var inte svårövertalad, han hade väl mer eller mindre bestämt sig för att han skulle med och dricka lite. Skitpåsen däremot var lite svårare. Jag fick säga till honom 2 ggr innan han följde med. Jag sa till honom att han skulle minsann med men att han kunde ta det lugnt. Han skrattade till lite och sa: ”Du vet att det aldrig kommer ske”.

Väl på tentafesten drack jag upp mina öl och började sedan ”smakandet” (läs halsandet) av bröderna Petrones fulvin och då var det kört! Jag fick rödvin utspillt på mitt ena ben, jag fick ett glas fulvin i håret, jag dansade till epic sax guy låtar, jag hoppade ned i en säng där en främmande dude låg och försökte skeda med honom, vilket han inte blev nöjd över. Det gjordes kullerbyttor, voltades, dödades(?), drack, spilldes, spyddes och somnades. Ja det va helt stört överallt! När festen och fulvinet var slut så var vi ändå inte nöjda. Vi skulle minsann köra vidare! Så några tappra själar drog hem till Skitpåsen igen för att den här gången dricka mäsk ur champagneglas och sedan somna i typ 10 min för att sedan gå hem kl 09.00 SKITPACKAD!

Efter en fredag som den vill man kanske vara bakis en dag? Nope, sånt har vi inte tid med. kl 12 gick jag upp och kl 13 var franz och bröderna schlet här hos mig och vi stack iväg mot pollax för lite volleyboll. Folköl och förstärkning fick vi på ICA Hörnan och vips så var den dagen räddad. När schletandet på pollax var över blev det pizza och mera mäsk för att sedan avsluta kvällen på Norrlands där vi träffade på EN SJUKT full Slukarn Höglin. Vi drog några öl och lite schysta dancemoves och sedan var det hem för lite sömn.

Söndagen har gått åt att flööta och det har naturligtvis gått lika bra som vanligt! Jag avslutar nu söndagen med Sax u up, som naturligtvis gör själen sjukt glad och livet helt underbart 😀

/Otze

Ett svar to “Oj oj oj!”

  1. haha bra skrivet Broder Otze! 😉

    /Skitpåsen

Kommentera

