Shit Shit

Tiden går bra snabbt ändå… Nu är vårterminen snart slut, det är inte riktigt ok! Fast samtidigt känns det rätt så bra. I morgon är det tenta i biokemi, det känns så där lagom bra. Men vi får hoppas att det ska gå vägen. Sen blir det i alla fall fest både fredag och lördag hoppas jag på. Sen är det lov i några dagar innan det är fest igen hos skitpåsen och sampe och dagen därpå är det dags för floristik och faunistik. Det ska bli jävligt kul faktiskt!

Innan jag nu återgår till böckerna här så tänkte jag berätta lite kort om min hemresa från Göteborg i tisdags. Det här är väl inget att direkt skryta med och ja jag skäms lite smått men förhoppningsvis kanske ni kan få er ett gott skratt. Såhär var det:

Satte mig på tåget 10 min innan avgång och var väldigt trött, men jag tänkte vänta med att somna tills konduktören hade kollat min biljett, så jag höll mig vaken. Skulle även ringa ett samtal, men detta tänkte jag också vänta med för att inte bli störd av konduktören. Innan jag vet ordet av vaknar jag av en röst som säger ”biljetten tack”. Jag hade såklart slumrat till. Hur som helst rätar jag upp mig och min kropp ur min krumbuktiga sovställning och rotar fram biljetten och ger den till honom. Han säger tack och går vidare. Efter detta gnuggar jag i mina ögon och på något vis kommer jag åt min haka och känner att fan här var det inte torrt. Jag hade minsann dreglat när jag satt och sov och såklart hade jag ju fått på min tröja också. Jag ska tillägga att jag var tät i näsan (om det nu är en vettig förklaring?). Det var i vilket fall lite pinsamt med tanke på att tåget var rätt så fullt och folk och framförallt konduktören hade ju sett det.
Så för er som inte tror att jag är efterbliven på riktigt. Där har ni svaret! 🙂

Såhär mycket dreglade jag en annan gång. Eller är det vatten? Eller har jag pissat ned mig?

/Otze

4 svar to “Shit Shit”

  1. Det är nån som har dashat dig med en handske som var nerpissad. Remember!

  2. Haha ja just det.. Bra resa btw..

  3. På den bilden kan du omöjligt vara äldre än fem år!

  4. 4½ år!

Kommentera

