Den blomstertid nu kommer

Så, nu har sommaren inletts på allvar och med den alla de grandiosa planerna! Så jag tänkte ta tillfället i akt att berätta lite om dem. För er som blir lite förvirrade nu och märker att detta inlägget inte är för att klaga eller raljera över någon av de tusentals orättvisor jag (Styris a.k.a Stjärtman) ställs inför på en daglig basis, säger jag bra fuck off! Jag sitter och myser i solen och njuter av livet! Jag har inget smolk i mitt glas, ingen snigel på ögat eller någon sten i min sko! Jag sitter och lyssnar på: http://open.spotify.com/track/7fG22bvpAT44rkKgYDLmFK en av sommarens många soundtracks.
Sen så peppar jag sönder inför den kommande helgens fester! Och de som kommer i nästa vecka! och midsommar! och sommaren i stort! och att livet är underbart! och hundvalpar! och blommor! och öl! och fulvin! och pollen! och sol! och havet och saltvatten! och framför allt för att livet är bra jävla gött i bland!!!
Jag pallar inte vara bitter, puss på er motherfuckers!!!!! <3<3<3<3<3

// Styris(a.k.a Stjärtman)

Ett svar to “Den blomstertid nu kommer”

  1. Den sista strippen i den länkade serien påminner mig om Keböl-crew.

Kommentera

