jaha..

Ja, som ni ser så pumpar skitpåsen ut massa inlägg här på bloggen och det gillar vi. Han har ju en stor fördel i att han faktiskt har vissa skills! Han kan tex hantera photoshop. Sen verkar det som om att han faktiskt åker iväg på roligheter ibland också som han kan berätta om. Så vad kan då jag göra? Jo ryktet går ju att jag är bitter så jag får väl helt enkelt leva på det och göra bittra inlägg som ingen tycker är roliga istället.

Den senaste grejen jag stör mig lite på är att det dök ned ett brev från csn igår där det stod att jag var återbetalningsskyldig lite pengar från våren 2008. Det roliga är bara det att jag redan hade betalat tillbaka det jag var skyldig. Men uppenbarligen hade de räknat fel och skulle ha lite mer pengar. MEN!! Inte nog med att de skulle ha de resterande pengarna, de hade även tagit ut en expeditionsavgift på 100 kr. Är inte det lite väl fräckt? Ja ja sånt är livet!

Just det, tänkte ge er en liten update på hur det går med mitt tränande som jag så fint skulle komma igång med. DET GÅR INTE ALLS! Oväntat va? För er som vill veta så sitter jag just nu och dricker cola ur ett flööötglas och lyssnar på episk musik. Man kanske kan säga att det är träning för själen eller nåt vad fan vet jag.

/Otze

Kommentera

