Reklam för idioter…

Idag när jag låg och slösurfade råkade jag få syn på en riktigt underlig reklam…

Detta var alltså en rörlig reklamflash för en applikation till din mobil som tydligen ger telefonen röntgen-syn  så du kan se igenom kläderna på dina ”vänner”…

VÄNTA! VA I HELVETE! Jag vet inte ens var jag ska börja med det här!

  1. Det finns ingen kommersiell mobil som har någon teknologi i närheten av vad som krävs för detta!!! ÄR FOLK HELT KORKADE?
  2. Även om det nu skulle finnas… hur jävla hälsosamt tror ni detta skulle vara?!?!
  3. Röntgenteknologi har oerhört svårt (=omöjligt) att endast avlägsna det yttersta lagret med tyg på en person som visas på bilden. Det har visserligen kommit nyligen till flyplatser runt världen (alla lager med kläder ses igenom) till folks förtvivlan men det är stora scanningsapparater… inte i formated MOBIL-FUCKING-TELEFON!
  4. Frågan ”Vad döljer dina vänner?” är rätt lättbesvarad: HUD & KÖNSORGAN. Inte fan skulle du bli upprörd om någon råkade se din ”gömda” tatuering på MAGEN!!!
  5. Precis när jag ställde mig själv frågan vilka jävla idioter som försöker lura folk på detta sett såg jag det lilla finstilta i reklamen… jo… nämligen… JAMBA!
  6. JAG HATAR JAMBA! !!

//Skitpåsen

Ett svar to “Reklam för idioter…”

  1. Googlarn Says:

    håller me dig, reagerade exakt likadant. Det är 14-åriga tjejer som köper sånt där skit. Inget du behöver oroa dig om alltså.

Kommentera

