Back from the dead

Ja, Otze lever faktiskt! Det är sant! Jag har bara varit sjukt opepp på att skriva här det senaste. Jag har varit hejdlöst sjuk och missat hela valborg och forsränning och allt möjligt kul här i uppsala senaste tiden, vilket suger balle och jag har varit totalbitter och nedstämd över detta. Men nu är jag på bättringsvägen på alla möjliga plan och det är asvärt. Jag vet att ni förmodligen tycker att det är en dålig bortförklaring, men jag som vanligt tycker inte att jag är dålig på något sätt utan snarare att mina kebölvänner är kassa för att de aldrig skriver heller. Sedan ska vi ju inte glömma av att faktiskt NI läsare suger stenhårt också som inte tjatar tillräckligt på oss. Det är ni som är sämst och det ska ni ha! Nej då jag älskar er men jag har alltid rätt!
Hur som helst (eller njae.. inte HUUUUUR SOM HELST) så är jag back on track nu igen och var faktiskt ute på nation igår för första gången på riktigt länge. Kvällen kan väl sammanfattas med två ord: GOOD TIMES! Skitpåsen får förklara närmare vad jag menar. Vi tycker i alla fall att det hela är hysteriskt roligt, men så är vi cp också. Nu blir det lost och lakrits pingviner, mumma!
/Otze

Kommentera

