Dagen med stort KEBÖL!

Så va det dags för dagen vi alla väntat på, das(s) kebölsittning! Det kommer att bli så jävla grymt. Vi i keböl-crew hoppas att alla som kommer är lika pepp som vi är för vi har peppat inför detta sen vi föddes och är sjukt jävla pepp inför detta!

Dagen för mig började dock något irriterat, man vaknar av ett mysigt telefonsamtal från escroto och det va ju trevligt. Men när det var avslutat så ska man ju såklart slå på datorn. So far so good, men att komma ut på internet fungerar inte! Det va fan hemskt!!! Hur fan klarar man sig utan åtkomst till internet? Jag fick panik! Sprang in till Johan och frågade om han hade nätverksåtkomst och jepp det hade han. Samtidigt som han sa detta, ser jag att han sitter och spelar Half Life 2 och blir naturligtvis skitsugen på detta. Men jag har ju panik över mitt att mitt nät inte fungerar. Jag lånar hans lånade router och fixar och donar och dra sladdar överallt och håller på och vips så fungerar internet helt plötsligt. Jag blev skitglad. Så nu är jag pepp som en motherfucker och steker äckliga korvar som jag tänkte börja att grunda med idag! See you tonight fuckers!

/Otze

Kommentera

