Söndag!

Jag älskar fan söndagar numera. Förr när jag jobbade hade jag ångest hela jävla söndagen, men numera är söndag fan asvärt. Och just den här söndagen är ju extra värd med tanke på att det är faktiskt är röd dag i morgon. Så idag är det söndagsklubben deluxe som gäller. Jag kan börja med att säga att jag är mer schlet än vanligt idag, näst intill död. Jag kom hem tjugo i sju i morse och ja i skrivande stund är jag fortfarande full. Så varför inte fullborda det hela genom att dra ned till dj (l)judman och dricka upp resten av sin öl och olles JD, äta keböl och glo film.
/Otze

Kommentera

