Jänkarna vet hur man fettar till det!

Ibland kan man inte låta bli att älska USA, trots allt skit som kommer därifrån. Dom vet lite om världen och sin plats där… men mat, det kan dom så det bara visslar om det! Själv är jag delvis uppvuxen i detta hemska land och kan nog med säkerhet säga att det bästa med landet är deras obehagliga förtjusning till extremt ohälsosamma maträtter. Senast ut på marknaden måste nog slå något slags pris. KFC, Kentucky Fried Chicken, ska lansera sin nya Double Down macka. Men detta är ingen vanlig macka… dom har nämligen ersatt brödet med…. friterad jävla kyckling!! haha! Underbart!

Så vad har vi här? Jo emellan TVÅ LAGER MED FRITERAD KYCKLING hittar vi:
BACON!
OST!
NÅGON TYP AV MAJONÄS!

Kommer 12e april! Jag funderar på att boka flygbiljett… hehe

Okej lite dålig kvalitet men ni ser… måste bara fråga en snabb fråga. Vad är grejen med att mat alltid ska falla i reklamer? Ne men seriöst… man ser det hela tiden! Så fort det är en hamburgerreklam faller brödet och allt det andra ner och landar perfekt. VARFÖR? Ser hamburgaren godare ut då? Jag ska fan filma när jag tappar övre delen av min donkenburgare på den undre nästa gång jag käkar där. Det kommer inte se lika grasiöst ut kan jag lova!

Nåväl, det är bara att titta på och se hur jänkarna sakta äter sig själva till döds… nu ska jag se om vi på något sett kan få hit dessa läckerbitar till Sverige… skulle passa perfekt på flötsöndagarna med Keböl-crew =D

//Skitpåsen

2 svar to “Jänkarna vet hur man fettar till det!”

  1. Om den finns i Au lovar jag er att äta en i er ära å avlägga ett omdömme! =) Helt jäkla sanslöst!

  2. Jag tror nog att Skottland vinner.

Kommentera

