Nu är det dags!

Måste be om ursäkt för att mitt postande har uteblivit, men känner att den kommande våran kommer ha en del äckliga saker att skriva om.

Då har man varit borta ifrån Uppsala i tre dagar och man börjar redan sakna allt schletet folk, jag har dock varit mer än schlet på min egen hand. Jag har nämligen nött final fantasy xiii, sjukt värt. Den gångna helgen bestod inte helt oväntat av keböl.. Värmlands på fredan och sedan hade skitpåsen inflyttningsfest i lördags, galet roligt var det båda dagarna men tror att bröderna petrone måste öva lite på beerpong. I söndags var det dags att åka tåg till Östersund bakis och schlet såklart, det slår aldrig fel att man är bakis när man åker tåg, tror att jag varit det de senaste 3 åren jag åkt tåg. Måste också nämna att mina föräldrar pratar gott! Efter 5 timmars lidande på tåg brukar jag alltid få en liten matbit och vad bjöds det på? keböl så klart, jag blev nästan lite rörd. Imorgon blir det systemet och köpa på sig öl så man klarar sig hela påsken för de brukar ha en dålig förmåga att ha stängt röda dagar.

Jävlar vad jag längtar tillbaka till Uppsala också, för när jag kommer är det bara 3 dagar kvar till kebölsittningen, årets fest heltklart, SJUKT PEPP! Tycker att alla ska införskaffa sig biljett också för det här vill man inte missa och för att kanske peppa er lite mer kommer en köbilmix med lite schletna låtar, ta en öl och njut förhoppningsvis

http://soundcloud.com/slukarn/slukarn-keboelmix
http://rapidshare.com/files/370381826/Slukarn_-_Keboelmix.mp3.html

http://www.sendspace.com/file/2db812

//Slukarn

Kommentera

