Nu jävlar!!

Ja nu jävlar är det dags! Jag ska ta tag i träningen! Nu när jag är hemma i påsk har jag bestämt mig för att löpträna och detta ska vara starten på det hela, tanken är att jag ska fortsätta med detta när jag kommer till Uppsala efter påsk. Jag har tänkt börja träna jävligt länge men så var det det där med att få tummen ur röven också. Men nu ska det fan bli ändring!! Jag är precis nyligen hemkommen från en liten löptur faktiskt, det va så förbannat tungt, men nu efteråt var det fruktansvärt skönt! Våren kommer att bli grym känner jag nu! Träning, keböl, sol, väl-com, forsränning och plugg! UNDERBART!

/Otze!

Kommentera

