Schleeeeet…

Jag och Styris lämnade Värmlands ovanligt tidigt igår.. vi va kanske lite för fulla och schletna för att lyckas fullt där. Men det var väldigt roligt hursomhelst… kvällen började uppe hos Styris. Där sänkte jag, Styris och brorsan varsin flaska rött… sedan bar det iväg till Gottlands nation där det vart mer rödvin (jag och Styris delade på en flaska Paxa). Vid halv 10 tiden gick vi till Värmlands. Där shottade vi lite, drack lite öl samt röjde på dansgolvet… sedan gick vi hem via Johannesgrillen och tog varsin keböl. På vägen ut möter jag brorsan som då är påväg in.

Jag vaknar upp till dessa mess från ett x antal personer:

01:12 – Din bror får ett bj på dansgolvet bro! 😉 sick

01:14 – Ge poäng till brorsan din

02:03 – Är det din yngre bror petrone som just nu hånglar i kön till damtoan? Kan han ha lämnat henne där, som vi misstänker och såg, eller glömde han?

02:04 – Lär upp brorsan din man glömmer ej ragget när man hånglar utanför damtoan

HAHA!

//Skitpåsen

Kommentera

