Då var det dags att förlora blogg-oskulden!

Japp då var det dags för mig, escroto, att posta sitt livs första blogginlägg!

Det är en synnerligen schleten man som sitter här nu efter en skön gårdagskväll med sushi, öl och bio. Med mig under gårdagen hade jag styris samt ken,bratten,pimpen,linnea,ellis och cecilia.

Värt att nämna från gårdagen: 1) Jag vann över ken i sushiätartävling när jag lyckades trycka ner hela 30bitar.  2) Filmen Alice i underlandet var okej men inte mycket mer än så, hade kunnat fått några extra plus om det inte vore för den horribla censuren som dök upp om och om igen då Alice kläder inte krympte/växte med henne. 3) min säng gick sönder ännu en gång…!!! Lyckades efter mycket om och men [insert random curse words] fixa sängen provisoriskt med hjälp av en tummstock och 2 chopsticks. 

Kvällen blev sen och det har inte blivit många timmars sömn inatt tack vare sängen, youtube och south park men vad gör detta nu när det är dags för påsklov!

Och på tal om påsklov… på måndag beger jag mig, tillsammans Pimpen, mot Piteå för att där tillsammans med Ken inta stora mängder alkhol och flöt i hans stuga. Det kommer bli hårt så mycket vet jag men hur hårt det återstår att se! Rapport kommer att dyka upp här så fort jag återvänder!  

Till sist vill jag önska Glad Påsk och glöm inte att inkludera keböl i påskbordet om möjligt!

//escroto

Kommentera

