CS-fuckingjävla-N

Som en del av er förmodligen redan vet så har jag inte fått något varken bidrag eller lån från csn än så länge den här terminen. Jag skulle kunna dra hela historien för er men ni orkar inte läsa och jag orkar inte skriva. Men i grund och botten så beror det på att de är helt cp. Jag har alltid tyckte att folk överdrivit när det strulat för dem med csn, men det är först nu som jag bara kan instämma med att de faktiskt är totalt efterblivna. Hur som helst är det tur att jag har en mor, en far och bra vänner som ställer upp för en. Men det jag tänkte berätta är att jag har ett antal gånger ringt och pratat med csn och eftersom jag är en vänlig och snäll pojke (det är sant) så har jag haft en vänlig ton mot dem. Men det har fan inte hjälpt. Så igår när jag ringde så var jag inte lika snäll,  jag svor litegrann och var faktiskt allmänt otrevlig mot personen i andra änden, som naturligtvis inte kunde rå för det hela. Hur som helst så slutade det med att det inte alls var någon handläggningstid på tre veckor som de sa senast utan det räckte med att hon tryckte lite på sin jävla DATOR!!!!!!! och vips så ska pengarna trilla in sa hon. Jag blev glad och la på. Dock har jag inte fått pengarna ännu, så antingen lurades hon bara (med all säkerhet) eller så får jag dem faktiskt här i dagarna, vilket vore underbart.

Vidare vill jag bara ännu en gång slå ett slag för kebölsittningen. Vi har sålt en del biljetter och säljer fortfarande. Det kommer bli awesome, kontakta oss om ni vill ha! Jag är pepp!! Vi är pepp! och om inte ni är det så borde ni vara PEPP SOM FAN!! Peace!

/otze

Kommentera

