Otrohet…

Jag la mig inatt och njöt av tanken att jag äntligen ska få sova ut en hel natt… det var ett bra tag sen sist… tentaperiod, tentafester, lan osv. Jag gled in i sömnen lika lätt som [sätt in osmaklig metafor här]

zzZzZzzzz

ZZZzzzzZ

*KRAAASSSSHH* *BOOOOOM!!!* *KADUNK*

”HUR KUNDE DU GÖRA SÅHÄR MOT MIG?”

*KRASH* *BRRSSSSTTT*

”LUGNA NER DIG FÖR HELVETE!!!”

*BRAAAAAAAAAAKKKAAAAAAAAAA*

”SLUTA FÖR FAN!”

*krrrrassss*

”DIN JÄVEL!!!”
____________________________________

Detta fortgick i ungefär en timme i lägenheten ovanför. Det väckte både mig och brorsan runt 10-tiden. Tydligen har killen som bor i lägenheten ovanför oss varit otrogen… och av någon anledning är tjejen sur på honom. Riktigt ORDENTLIGT sur… hon skrek och skrek och skrek. Nu har jag och brorsan suttit och lyssnat efter ”make-up sexet” hela dagen men det har inte kommit än. Jag tror det är slut på riktigt. 😦

Annars har vi mest suttit och tittat på en ny skön serie som heter How to make it in America. Riktigt skön ny serie! Som Entourage bara mera street!

Avsnitt 1 torrent (piratebay) här!

//Skitpåsen

Ett svar to “Otrohet…”

  1. Va fan? Vad hände med Mt KENya (Mt Kenya)

Kommentera

