Vi överlevde!

Efter ett dygn under de vidriga förhållanden som Skitpåsen tidigare beskrivit kan vi i Keboelcrew konstatera att vi överlevde, om än med nöd och näppe. Den 24 timmar långa gaymingfesten är klar med bara några få psykiska men som bevis på att vi gjort det. En av de sakerna som har lett till denna mentala ärrbildning tänkte jag beskriva lite närmare. Nämligen Otzes röst. Otze är aldrig tyst! Spelturneringen avslutades med en fem timmar lång Fifa 2010 fest mellan Sydkorea och Slovenien. Kommenterad av Otze, jag tror att han var tyst i ca 5 sekunder, förvisso kommenterade de tre andra spelarna (Skitpåsen, Slukarn och Escroto) även de händelserna på planen. Men igen så mycket, så högt eller så länge som Otze. Medans jag låg på mitt liggunderlag och gled in och ut ur Morfei famn lyssnade jag även på det gradvisa förfallet av Otzes allt hesare stämma och min egna allt sämre mentala hälsa. Kort sagt ett jävligt lyckat dygn. Puss på er alla!

// Styris

Ett svar to “Vi överlevde!”

  1. Låter gött.. Försöker att sprida ert budskap till andra slan så slängde upp eran adress på min egen blogg..

    Tjo

Kommentera

