Att vakna till liv vid toan!

Ja rubriken talar väl för sig själv? Jag har nog egentligen alltid varit en blyg liten pojke. Men härmed kan jag nog skita i att jag är det. Jag har nämligen precis besök ulrik! För ett tag sedan kom jag hem och insåg ganska snabbt att jag var full och borde gå och lägga mig. Smart som jag är så gjorde jag det. Jag drack två snabba glas med vatten och hoppade upp i min säng (för er som inte vet, ja jag har loftsäng) men det dröjde inte länge innan jag fick en obehaglig känsla och studsade upp och välte mer eller mindre ned och sprang in på toaletten och la mig på toalettstolen. Där insåg jag att jag önskade att det här var min nya säng,  men att det var sjukt korkat. Och  jag sa till mig själv (högt såklart), här kan du ju inte sitta ditt jävla cp!!! Och ungefär då ställer jag  mig upp och inser att  allt är hur värt som helst och att jag måste skriva här. Och här sitter vi nu.. God natt! (Ja, toan har mått bättre!)

/OtZe(eran egen Ulrik)!

Kommentera

