Oj oj oj!

Igår va det drag! Jag hade trevligt (tror jag). Vi började supa på taket typ runt 13 tiden och det va fantastiskt värt.. Det enda som va problemet var ju maten. Tänkte käka innan vi började supa men så blev det inte utan det fick bli lite pyttipanna senare när jag va full, vilket naturligtvis resulterade i en skitig spis. Sen bar det av till Adrian för lite mer förfestande och där någonstans spårar det tror jag.. Jag blev skitfull och ja jag vet inte vad.. minns inte mycket som sagt. Men på V-dala dansades det iaf..

Det slutade hur som helst med en jävla promenad hem med mycket dåliga skämt och högljudda läten och i morse vaknade jag på soffan kl nio med skor och jacka på i fosterställning. INTE OK! Och senare informerar även Johan mig att fönstret är öppet. Det hade jag totalmissat, undrar om det va därför jag hade skor och jacka på mig? Men det låter bara korkat, haha Nu ska jag bege mig till EBC för möte och cola typ. Hej hej!!

//Otze

2 svar to “Oj oj oj!”

  1. HE-MAN!!!!!1

  2. Otze, sluta slå morsan!

Kommentera

