Sugen!

Här sitter jag nu i min nystädade lägenhet och lyssnar på Lamb of God. Jag blir bara mer och mer pepp inför nästa helg då jag ska se dem. Det är det första jag är sugen på!

Det andra jag är sugen på kebabsås från Uddevalla. Min vän Pb kommer upp från Uddevalla nästa helg för att se just Lamb of God med mig och han har då lovat att ta med sig kebabsås. det kommer bli så gött!

I väntan på den riktiga kebabsåsen så har jag gjort en egen. Den blev faktiskt inte helt olik den där hemma i Uddevalla och den står nu i kylen. Jag tror jag ska trycka en kebab med min egen kebabsås sen. Det är det tredeja jag är sugen på!

Samtidigt som jag nu sitter här och lyssnar och är sugen på massa saker så kollar jag igenom lite bilder från Kilimajnaro och Chamonix. Fan jag är sjukt sugen på att boka in en ny resa alltså. Vad tror ni om det? Någon som vill hänga på? Jag tänkte försöka övertala styris och påsen att dra till Afrika och bestiga Mt. Meru. Det är det fjärde jag är sugen på!

Som ni ser är jag sugen på mycket. Kan man möjligtvis säga att detta är en jävligt sugig lördag? Aja nu ska jag röra på mitt feta arsle och gå och placera mig i soffan istället tror jag.

//Otze

Kommentera

