Onsdagmorgon och schlet!

Så då sitter man här igen och äter frukost i sin ensamhet och lyssnar på We own the sky med M83. Det är faktiskt för en gångs skull rätt gött, förutom att huvudvärken redan har infunnit sig. Fattar fan inte varför den envisas.. Idag väntar en heldag i skolan, har föreläsning från 8-10 men sedan är tanken att stanna kvar och plugga tills ikväll då det är möte på upplands som gäller. Får se hur det går.

För övrigt har jag nu börjat förstå vad som driver folk till galenskap, för jag blev fan helt galen igår när vi satt och pluggade på ångströms. Såhär va det: Jag slutade kl 12 och bestämde mig för att käka min lunch och sedan sätta mig med lite trevliga människor och plugga på skolan. Vi satt på tredje våningen utanför labbsalarna, där brukar det faktiskt vara rätt lugnt och skönt att sitta. Men igår var det fan ett helvete att sitta där. Först och främst va det något cp med ventilationen eller med något jävla dragskåp eller nån skit för det drog som fan och lät som fan i dörrarna så vi fick ställa upp alla dörrar in till labbsalarna för att det inte skulle låta. Skönt! Äntligen tyst och lugn och ro tänkte man. MEN NEJ!!!!!!!!!!! En viss kvinna som hade sitt jävla kontor eller nåt längre ned i korridoren bestämde sig för att eftermiddagen skulle hon minsann spendera vid kopiatorn som inte stod så långt ifrån där vi satt. Inte nog med att hon kopierade upp en pappersmängd motsvarande hela Sveriges skog, nej det kunde hon inte nöja sig med. Jag menar kopieringsljudet i sig är ju rätt störande. Hon skulle även hela tiden stå vid kopieringsmaskinen och ställa in antal, kontrast, färg, fram och baksida, upp och ned, form och ja jag vet inte allt vad man kan ställa in MEN jävlar vad hon tryckte på knappar och det pep hela tiden. Jag visste inte ens att man kunde göra så många inställningar på en sådan maskin.. Ni tror säkert att jag överdriver men jag skojar inte, hon stod där från typ 13.30 – 16.00 då jag såg henne gå in i hissen med en pappersbunt större än hissen (ok nu överdriver jag, men det va mycket papper och hon klarade typ inte av att bära skiten). Hur som helst så satt jag där och försökte plugga men jag störde mig bara på henne och jag blev i princip galen. Tror ni mig inte så kan Theresa intyga. Fan jag stör mig fortfarande på henne nu när jag tänker efter!
// Otze

Kommentera

