När minnet försvinner ner i glaset…

Jag tror… och det här är nog sant… att jag inte tidigare varit så full som jag var igår.

Det var sittning på Värmlands, nämligen Straffsparken. Jag satt tyvärr i närheten av min bror och Mattias… och några stackars tjejer som inte kan ha haft det lätt i närheten av oss tre. Detta ledde till för mycket drickande och varken jag eller bror min kommer ihåg någonting alls efter sista sången. Men vi har lite ledtrådar att gå på:

-Enligt Pia hade hon hört att vi båda vart utkastade.
-Otze skrev att det inte gick att prata med oss för att vi var för fulla
-Sampe fick ett mess från någon som skrev att ryktet gick att han va jättefull

Så vad hände egentligen? Antagligen vart vi så fulla att vi vart utkastade och hemskickade. Men jag hade askul fram tills att jag inte minns nåt mer 🙂 Men detta markerar isådana fall första gången ever jag blivit utkastad från nation. Bror min har dock blivit utkastad från nation 2 gånger på en vecka nu haha. Ser ni något samband?

//Skitpåsen

Ett svar to “När minnet försvinner ner i glaset…”

  1. Aha, det var därför ni ”försvann” så tidigt! Jag frågade Styris ungefär vid midnatt vart bröderna Brothers hade tagit vägen, han sa bara att ni hade dragit hem 1½ timme tidigare.

Kommentera

