Huvudvärk..

men inga direkta minnesluckor, det känns bra. Ja igår va det som Skitpåsen säger straffspark och det va sjukt kul. Trist bara att vi inte hade någon mikrofon så man kunde göra sig hörd men så är det ibland. Sedan så hade ju värmlands missat kaffet, vilket sög stenhårt. Man måste ju ha kaffe till punchen. Aja men folk verkade trivas ändå. Jag gick runt och va meganervös och stressad, men allt löste sig och det va skitkul!
Jag blev full  tillslut och det är väl därför jag har huvudvärk idag. ELLER så är det för att jag fått stryk av någon sur jävel som tyckte att jag va ful och spöade upp mig! Jag såg nämligen lite mer cp ut än vanligt eftersom Slukarn hade fått sminka mig.. Men just då var jag i alla fall rätt så glad!


och med den här bilden så så avslutar jag inlägget idag.. // Otze!

Kommentera

