Sovmorgon fast ändå inte..

Min dag började sådär lagom bra.. Vaknade först klockan halv 6 av min väckarklocka, jag hade nämligen tänkt tvätta och springa i morse, men jag insåg snabbt att jag inte orkade och masade mig upp ur sängen och ned till min väckarklocka som jag så fint stängde av och ställde om. Jag kröp återigen upp i sängen och somnade in och sov asgött tills jag vaknade med ett ryck och kollade på min väckarklocka. Den visade 08.39 och jag tänkte då ”FAN!!!!” Men jag tog mig upp och tittade på min mobil som visade 07.15, hmm mystiskt. Fast nej så mystiskt va det inte, jag hade ju såklart lyckats ställa om klockan istället för larmet på min väckarklocka när jag va uppe  halv 6. SMART! Aja ingen större skada skedd förutom att jag behövde stressa sönder i morse och det gillar jag inte.
Nu ska jag diska och sedan gå ut med sopor, för det luktar verkligen röv här inne! Och nej det lär inte hjälpa, jag vet! Senare ska jag ned till skitpåsen är det tänkt och där lär det inte lukta mycket godare heller. / Otze!

Kommentera

