Fan också!

Seriöst! Detta är fan piss! Jag sitter här och käkar toast, med ost såklart, MEN jag brukar alltid ha majonäs också. Den är dessvärre slut och min toast smakar fan skit utan den. Det värsta är att jag egentligen inte har något annat ätbart hemma just nu så jag måste trycka i mig detta äckliga fanskap. Det hela blir lite bättre i och med att jag dricker cola till dock, men det väger fortfarande inte riktigt upp. Fan måste köpa majonäs!
Inte nog med att majonäsen är slut, det ligger ett berg stort som fucking jävla K2 med damm under mitt skrivbord. Men titta på mig.. (ja ni vet hur jag ser ut!!) tor ni jag orkar göra något åt det. Nej!
Nu ska jag sätta mig och svära i en anna äcklig del av rummet nämligen den dammiga soffan. / Otze

Kommentera

