ICA och Urban Dictionary!

Va just ner och handlade lite äcklig mat på ICA med Styris och Otze. Styris handlar alltid iof god mat… typ seriös mat. Fan va konstig han är. Otze däremot handlade 2 flaskor cola. Styris skulle även plocka upp ett usbminne som han beställt på posten, ett 16gb sådant (ooooooaaaaawwwooowww eller nåt) och fick ett gigantiskt jävla paket. Okej så stort var det inte men för ett usbminne var det gigantiskt. Typ 100 gånger så stort som ett usbminne. Tror han vart lurad… nu kommer han gå och bära runt på en uråldrig gammal 16gb hårddisk som är moddat med ett usbuttag haha! Sucker!

Sedan såg jag även att folk uppmanar på facebook att man ska gå in och skriva in sitt första namn på den underbara sidan urbandictionary.com. Har ni inte varit in där suger ni och har uppenbarligen inte surfat lika mycket som majoriteten av befolkningen.

Hursomhelst skriver jag i mitt namn… och får ett lite ironiskt/lustigt svar:

haha! Stämmer bra tycker jag 🙂 Vad tycker ni?

Och när vi väl är inne på skit så måste jag bara posta denna screenen från en annan sida jag råkade ramla in på häromdagen:

Haha!!

//Skitpåsen

Ett svar to “ICA och Urban Dictionary!”

Kommentera

