Att må som en gud!

Man mår fan inte ofta som en gud och jag gör det absolut inte idag!  Men det är väl straffet som gud ger mig för att jag försökte må som en gud igår och jag var nog rätt nära. Igår va det 04-släpp på Norrlands och det va jävligt skoj! Först va det förfest hos Emma och sedan drog vi till Norrlands. Vi drack öl, sprit, dansade och mätte saker. Jepp du läste rätt, vi mätte lite allt möjligt inklusive folk på dansgolvet och vi klarade oss från stryk.  Men lik förbannat ska man vakna upp idag med  fruktansvärd huvudvärk!  Det känns nästan som om jag har blivit slagen med det platta brännbollsracket av skolans värsta mobbare men jag förtjänar det väl. Hur som helst så ska jag lägga mig och slöa sönder min soffa nu. Det ska bli värde värt! Ska även passa på att meddela att jag kommer att lägga upp våra mätresultat här under dagen (förhoppningsvis). / Otze

Kommentera

