Vem vare som tog bordet? Säg vem det fucking var!

Jag vill börja med att säga att det var gott med öl, idag igen.

Med det sagt kan jag börja skriva om vad jag tänkte skriva om… nämligen min fetisch till olika typer av gratis bord. Det hela började med att Otzejäveln frågade mig om jag behövde ett soffbord till min nya lägenhet eftersom han inte ville ha det. Jag och brorsan saknade ett bord till soffan så såklart sa vi ja… det stog i Otzes och Styris korridor i nån vecka eller så före jag fick ner skiten till låghusen.

För typ en vecka sen, när jag var påväg till Otze och Styris så ser jag att någon har lämnat ett stort glasbord + 2 stolar, som de inte ville ha, i trapphuset. Detta bord, tänkte jag, passar utmärkt som matbord eftersom det bord vi har nu knappast kan klassas som ett. Så jag och Otze konkar upp kadavret (eller det var faktiskt rätt snyggt) till hans rum där det stått i någon vecka eller så. Han börjar minst sagt tröttna. Jag och brorsan hade tänkte plocka upp det idag… meeeeen…. vad ser vi när vi kommer hem från systemet?

Jo… YTTERLIGARE ETT SNYGGT BORD + 4 SNYGGA STOLAR ståendes invid soprummet utanför oss… såklart konkade vi in skiten till oss och nu fyller det garderoben… FAN VAD JAG ÄLSKAR OLIKA SORTERS BORD!!! Ska fan börja samla på skiten… men först ska jag fullborda planen att bära hem det kvarliggande bordet uppifrån Otzes rum… När man fullbordar någonting för övrigt så bär man bord på fyllan… fullborda… haha… fattar ni? Ja men om ni fattar ska ni sku skratta… SKRATTA DÅ!!!! Säkert bara Otze som skrattar… han är lika jävla puckad som jag är… och han gillar’t. Nu ska jag dricka mera öl.

//Skitpåsen

Kommentera

